آیین نامه اسکان در خوابگاههای دانشجویی

 

بنام خدا

آئین­نامه اسکان میهمان در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه کاشان

 

به منظور افزایش بهداشت روانی دانشجویان و آشنایی خانواده دانشجو با محیط زندگی فرزند خود؛ و در راستای رفاه حال بیشتر دانشجویان و لزوم مساعدت با میهمانان دانشجویان ساکن خوابگاه موارد ذیل درخصوص اسکان موقت دانشجویان غیرخوابگاهی و یا میهمانان ساکنین خوابگاه مصوب گردید:

1- باتوجه به درخواستهای مکرر دانشجویان و بمنظور رفاه حال دانشجویان و خانواده های آنها،افراد ذیل بر اساس ضوابط تعیین شده و پرداخت هزینه می توانند به عنوان میهمان از خوابگاههای دانشجویی استفاده نمایند.میزان هزینه برای هر گروه بطور سالانه توسط مدیریت دانشجویی و تایید معاونت دانشجویی تعیین و ابلاغ می گردد.

1-1            دانشجویانی که قصد دفاع از پایان­نامه تحصیلی خود را دارند. این دانشجویان می بایست  نامه مربوط به تأیید استاد راهنما را از طریق سایت معاونت آموزشی، دریافت و تکمیل نموده و آن را برای صدور مجوز به مدیریت دانشجویی ارائه نمایند.  حداکثر مدت اقامت برای این افراد 2 هفته می باشد

1-2           دانش­آموختگانی که برای انجام اموری همچون تسویه حساب، دریافت مدرک و سایر موارد آموزشی مراجعه نموده و تمایل به استفاده موقت از خوابگاه دارند ،این دانشجویان لازم است درخواست کتبی خود را به مدیریت دانشجویی ارائه نمایند. معرفی ایشان به خوابگاه پس از انجام امور مربوطه توسط امور خوابگاهها صورت می­گیرد. مدت اقامت برای این دانشجویان 2 شب می باشد

1-3           بستگان درجه یک دانشجو (پدر یا برادر) برای خوابگاههای برادران و (مادر یا خواهر) برای خوابگاههای خواهران ؛  این افراد میتوانند پس از درخواست کتبی دانشجو و موافقت امور خوابگاه ها و همچنین اعضای اتاق در اتاق دانشجو اسکان یابند. حداکثر مدت اقامت برای این افراد 2 شب می باشد

1-4            دانشجویان سایر دانشگاه ها؛ این دانشجویان پس از شناسایی، بادرخواست کتبی از مدیریت دانشجویی و موافقت ایشان و همچنین رضایت ساکنین اتاق میتوانند از خوابگاه دانشجویی استفاده نمایند.  حداکثر مدت اقامت برای این افراد 2 شب می باشد.

1-5           همسران دانشجویان؛ اسکان همسران دانشجویان (اقایان در خوابگاه برادران و خانم ها در خوابگاه خواهران) پس از درخواست  کتبی دانشجو به مدیریت دانشجویی و ارائه مدارک معتبر که گواهی کننده ازدواج ایشان باشد امکان پذیر است.  حداکثر مدت اقامت برای این افراد 2 شب می باشد.

1-6                میهمانان با شرایط خاص به تشخیص و مجوز مدیریت دانشجویی اسکان  داده خواهند شد.

1-7               دانشجویان غیر خوابگاهی دانشگاه کاشان؛  اسکان این دانشجویان با مجوز  مدیریت دانشجویی امکان پذیر خواهد بود.

1-8          دانشجویان دانشگاه کاشان که قصد اقامت چند ساعته در طول روز در خوابگاه را داشته باشند می توانندبا هماهنگی متصدی و نگهبان  خوابگاه و ارائه کارت شناسایی معتبر وارد محوطه خوابگاه شوند و چنانچه یک دانشجو بیش از سه بار در هر ماه از خوابگاه استفاده نمایند می بایست از مدیریت دانشجویی مجوز لازم را کسب نماید .

 

2 -اطلاعات مربوط به کلیه افراد غیرخوابگاهی که به نوعی طبق بندهای فوق در خوابگاه اقامت می­یابند (شامل: مشخصات فردی میهمان و میزبان، زمان ورود و خروج) در دفتر نگهبانی خوابگاه بطور دقیق ثبت خواهد شد.

3- تمامی موارد ذکرشده در این آیین­نامه با هماهنگی کامل بین نگهبانان درب ورودی خوابگاه و متصدیان خوابگاههای دانشجویی انجام خواهد پذیرفت.

4- گزارش اسکان مشمولین این آیین­نامه بصورت ماهیانه توسط متصدیان خوابگاهها به امور خوابگاهها و توسط نگهبان خوابگاه به مدیریت حراست ارائه می گردد و برای جمع بندی، کلیه گزارشات به مدیریت دانشجویی ارسال می­گردد.

5- در شرایط خاص و استثناء در خصوص اسکان میهمان موقت در خوابگاهها که در این آیین­نامه درج نشده تصمیم­گیری بر عهده مدیریت دانشجویی خواهد بود.

6- تعداد نفرات میهمان برای موارد فوق حداکثر دو نفر می باشد.

7- دانشجویانی که دارای سابقه و یا پرونده انضباطی و اخلاقی می باشند، نمی توانند بعنوان میهمان در خوابگاه ها اسکان یابند.

8-چنانچه دانشجویی بدون مجوز و طی نمودن مراحل قانونی در خوابگاه حضور یابد، ضمن معرفی به مراجع قانونی مشمول جریمه 10 برابری هزینه خوابگاه خواهد شد.

9- چنانچه دانشجویی بیش از زمان پیش بینی شده در این آیین نامه قصد اقامت در خوابگاه را داشته باشد هزینه اسکان برای ایشان 2 برابر خواهد شد.

10- دانشجویانی که در ساعات غیر اداری مراجعه نمایند چنانچه دارای شرایط لازم باشند با هماهنگی متصدی و انتظامات  می توانند به صورت موقت  و با ارائه کارت شناسایی معتبر وارد خوابگاه شده و روز بعد نسبت به کسب مجوز اقدام نمایند.

 

11-دانشجویان متقاضی استفاده موقت( چند ساعت) از خوابگاهها در صورت نبودن محدودیت (نظیر ایام امتحانات و...)می توانند  با هماهنگی متصدی خوابگاه و انتظامات و تحویل کارت شناسایی معتبر از امکانات خوابگاه استفاده نمایند .

15- این آیین­نامه در 11 بند در جلسه مورخ ../../1391 شورای دانشجویی دانشگاه مطرح و به تصویب رسید و پس از تاریخ فوق لازم­الاجرا می­باشد.

میزان اجاره بهای دانشجویان میهمان برای سال تحصیلی 91-92 به شرح جدول ذیل می باشد:

 

ردیف

نوع میهمان

نوع دانشجو

اجاره بهاء (ریال)

1

دفاع از پایا ن نامه

روزانه

شبانه

25000

50000

2

دانش آموختگان

روزانه

شبانه

25000

50000

3

بستگان درجه یک

(بند3-1)

روزانه

شبانه

بدون پرداخت

بدون پرداخت

4

دانشجویان سایر دانشگاهها (بند 4-1)

روزانه/شبانه

50000

5

همسران(بند5-1)

روزانه/شبانه

50000

6

میهمانان با شرایط خاص(بند6-1)

روزانه/شبانه

50000

 


لینک دانلود فایل

آخرین بروزرسانی : ۲۶ اسفند ۱۳۹۱